Flaier – see on väike infromatiivne infoleht. Flaiereid levitatakse suure külastatavusega kohtades, eelistatavalt otse sihtgrupile – neile, kellele reklaamitav sündmus huvi võiks pakkuda.
Selleks, et teie reklaamflaier kindlasti jääks meelde, võib selle teha ka erikujulisena.
Kuidas ja mida me valmistame?
• digitaaltrükis – kogus alates 1 tk
• ofsettrükis – kogus alates mõni tuhat (olenevalt formaadist)
• mustvalgelt või värviliselt
• ühepoolselt või kahepoolselt
• vajadusel kokkuvoldituna
Flaierite standardsed suurused – А4, А5, А6, А65.
Tekst võib olla flaieritel esitatud ainult ühel, või mõlemal küljel.
Flaierid trükime tavaliselt 120g – 200g/m2 tihedusegasilk või gloss paberile.
Flaieri kujundamisest
Hea flaieri puhul on kõige tähtsam kujundus – see peab olema hästi läbimõeldud, teemakohane ja sihtgrupi tähelepanu haarav. Tuleb arvestada, et tavaliselt haarab inimene flaieri käigupealt ega hakka seda kohe lugema. Flaier pistetakse kas taskusse või ostukotti ning sellesse süvenetakse alles kodus. Kui soovite, et inimene flaieri tingimata otsekohe läbi loeks ning soovitud viisil tegutseks, siis peaks kujundus seda ka rõhutama sõnadega „ainult täna!“, „viimast päeva!“ “veel loetud päevad” vms.NB! Kujundusfaili ettevalmistamisel on vaja arvestada lõikevaruga (bleed’iga).